Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb je er zoveel staan? Moet mooi zijn als dat licht aan gaat
Mooi gedaan, al had ik de format liever als 1x1 gezien. Volgens mij komt het dan nog beter tot zijn recht
Heb je er zoveel staan? Moet mooi zijn als dat licht aan gaat
Mooi gedaan, al had ik de format liever als 1x1 gezien. Volgens mij komt het dan nog beter tot zijn recht
Het is bijna het enige dat er nog wil groeien in mijn tuin op dit moment,
ik twijfelde over het formaat maar vierkant is misschien toch beter, ik heb er eentje geplaatst met dezelfde vergrotingsmaatstaf.
bedankt voor uw reactie
Moet soms wat tegenwringen hé Frans, geef mij maar de originele omdat daar de sfeer beter tot z'n recht komt met die onscherpe 'spotjes' omgeving - zalig !
knap gezien Frans , het vierkante heeft ook mijn voorkeur , ik vraag mij ook af hoe het gekleurde lichtje er uit zag al is de omzetting mooi gedaan
Eigenlijk heb ik die initieel gemaakt met de gedachte bij zwartwit en ik heb die dan ook meteen omgezet. Ik was zoals dikwijls aangetrokken door het tegenlicht dat er mooi zat op dat moment.
Die bloempjes waren bijna wit, je hebt daar twee veel voorkomende varianten in, een haast witte en een soort met meer wat zacht lilachtigs in de bloem.
Bedankt voor de fijne reacties !
Moet soms wat tegenwringen hé Frans, geef mij maar de originele omdat daar de sfeer beter tot z'n recht komt met die onscherpe 'spotjes' omgeving - zalig !
Je kan maar best jezelf zijn en blijven Raymond, ik stop je niet in een kooi bij de papegaaien
Comment