Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
ik wil met de beste wil van de wereld hier wel iets over zeggen, maar ik weet bij god niet wat ik zie, noch wat ik er moet van denken. Het lijkt me wel een donkere opname aan een zeer hoge ISO, mogelijks macro, maar verder kom ik niet. Mijn excuses.
Bij abstract hoef je helemaal niet te weten 'wat' je ziet ... en dat doe ik hier ook niet. Prachtige foto en toch stoort er me iets : de witte puntjes.
Een mysterieuze foto, maar zo mooi!
Prachtig hoe je hier, héél wss met de branding dus zand, een mooi lijnenspel weergeeft, de pinkkeling mag er van mij bijhoren ;-)
Last edited by Katrien1957; 30 juli 2018, 10:25.
Reden: Spellingsfout
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Dat is fotografie, dat is zoeken naar originele composities en of lichtspelingen, ik hou daarvan maar dat percentage zal laag liggen. Er is zoveel te beleven hé bopatje !
Comment