dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
meditatie door Frakske en Bopatje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: meditatie door Frakske en Bopatje
neen, dank om dit te tonen. Prachtig, sereen, stimuleert om er over na te denken. Prachtig ZW.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDie mensen zitten daar verkrampt voorovergebogen niet op hun plaats, verwacht deze eerder in de wachtkamer van de psychiatrie. Sterk van lijnen.
Knappe foto en een fijne herinnering aan een zeer toffe periode !
Bopatje mediteert hier beter denk ikbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDie mensen zitten daar verkrampt voorovergebogen niet op hun plaats, verwacht deze eerder in de wachtkamer van de psychiatrie. Sterk van lijnen.
Comment
-
Knappe foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtals ik eerlijk mag zijn ik vind deze reactie er toch wat over
Je eigen betrokkenheid Bopatje, wat je ooit zelf hebt verteld kan bij andere kijkers ook anders geïnterpreteerd wordenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe gevoelens gekwetst Bopatje, de inhoud niet goed begrepen ? Dat kan gebeuren en weet dat ik soms deze risico's neem en wil me daarvoor verontschuldigen. Toch één verwijzing naar wat "Eduardo" schrijft, misschien kan het helpen !
Je eigen betrokkenheid Bopatje, wat je ooit zelf hebt verteld kan bij andere kijkers ook anders geïnterpreteerd worden
je begrijpt dat dit een beetje raar overkwam als je de inhoud niet vat denk ik . maar voor alle duidelijkheid even goede vrienden ,vergeven en vergeten
Ik had miss beter mijn oorspronkelijke titel niet gewijzigd , deze was "zonder woorden " zou in dit geval waarschijnlijk beter gepast zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 49er Bekijk berichtde beoogde symmetrie (gezien het camerastandpunt en de houding van de acteurs), kan wat nog verbetert worden.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment