Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die mensen zitten daar verkrampt voorovergebogen niet op hun plaats, verwacht deze eerder in de wachtkamer van de psychiatrie. Sterk van lijnen.
Dat is een lijntje uitgeworpen om te kijken wie van het publiek eigenlijk rijp voor psychiatrie is en we hebben hier blijkbaar al meteen een vis aan de lijn
Knappe foto en een fijne herinnering aan een zeer toffe periode !
Bopatje mediteert hier beter denk ik
Last edited by Frakske; 25 juli 2018, 18:08.
Reden: t(d)ikfout ...
als ik eerlijk mag zijn ik vind deze reactie er toch wat over
Je gevoelens gekwetst Bopatje, de inhoud niet goed begrepen ? Dat kan gebeuren en weet dat ik soms deze risico's neem en wil me daarvoor verontschuldigen. Toch één verwijzing naar wat "Eduardo" schrijft, misschien kan het helpen !
Je eigen betrokkenheid Bopatje, wat je ooit zelf hebt verteld kan bij andere kijkers ook anders geïnterpreteerd worden
Je gevoelens gekwetst Bopatje, de inhoud niet goed begrepen ? Dat kan gebeuren en weet dat ik soms deze risico's neem en wil me daarvoor verontschuldigen. Toch één verwijzing naar wat "Eduardo" schrijft, misschien kan het helpen !
Je eigen betrokkenheid Bopatje, wat je ooit zelf hebt verteld kan bij andere kijkers ook anders geïnterpreteerd worden
miss is het beter meteen Raymond om een begrijpbare uitleg te geven ,zodat men niet moet zoeken of gissen wat er achter een geschreven zin staat , wat eduardo geeft geschreven was meteen duidelijk niet iedereen begrijpt meteen het raadsel .
je begrijpt dat dit een beetje raar overkwam als je de inhoud niet vat denk ik . maar voor alle duidelijkheid even goede vrienden ,vergeven en vergeten
Ik had miss beter mijn oorspronkelijke titel niet gewijzigd , deze was "zonder woorden " zou in dit geval waarschijnlijk beter gepast zijn
Een mooie die ik straks in de HoF verwacht! Alleen, de beoogde symmetrie (gezien het camerastandpunt en de houding van de acteurs), kan wat nog verbetert worden.
Comment