Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die grijze vlek links-onder had je beter vermeden (wegpoetsen). Prachtig die verweerde beelden daar in Bretagne ! Waren het groene mossen, dan zou dit in kleur ook wel emotioneel overkomen ?
Die grijze vlek links-onder had je beter vermeden (wegpoetsen). Prachtig die verweerde beelden daar in Bretagne ! Waren het groene mossen, dan zou dit in kleur ook wel emotioneel overkomen ?
Dank je! De kleurenversie is niet zo fraai. Slecht tegenlicht in mist leverde zeer weinig contrast en een vlekkerig groen
Een goeie poging maar de witte lucht zonder detail spreekt me in deze compo niet zo aan.
Ik zou in die omstandigheden misschien wat verder zijn gaan staan en ook wat van de omgeving hebben meegenomen.
Gewoon mijn mening hé
Groeten,
Peter
Comment