Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met de moed der wanhoop
Collapse
X
-
-
Re: Met de moed der wanhoop
Dit was uit pure verveling.
Ik ben ook niet zo van de oliefilters, laat staan olie verversen.
Dank voor de eerlijke reacties."Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtDit was uit pure verveling.
Ik ben ook niet zo van de oliefilters, laat staan olie verversen.
Het zelfde wat ik zag bij http://forum.belgiumdigital.com/f46/...ml#post4652817 van onze Bopatje, zie ik hier eigenlijk terug.
Misschien niet helemaal de juiste sfeer versterkend (Ik snap je, Raymond! Eindelijk, een keer! )
Een stervende zwaan in een blits trainingspak, maar toch...
Dit is dus het resultaat van oliefilters (never heard of)?
Interessant!
Groet,
Ruud
Comment
-
-
Kant en klare filters leiden soms (vaak) tot wat stereotiepe beelden.
Ze zonder meer gebruiken is altijd wat gevaarlijk.
De sterkte ervan wat verminderen of ze combineren met overvloeimodi geeft soms een beter resultaat.
Als ik me verveel dan experimenteer ik erop los, zoals jij dus, maar ik maak het mezelf wat moeilijker.
Dat geeft af en toe eens iets leuks..... vaak gaat alles meteen in de prullemand......
Oefenen, zich amuseren, bijleren..... de fun van photoshop en consoorten en van fotografie in het algemeen.Straatfotograaf in Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtKant en klare filters leiden soms (vaak) tot wat stereotiepe beelden.
Ze zonder meer gebruiken is altijd wat gevaarlijk.
De sterkte ervan wat verminderen of ze combineren met overvloeimodi geeft soms een beter resultaat.
Als ik me verveel dan experimenteer ik erop los, zoals jij dus, maar ik maak het mezelf wat moeilijker.
Dat geeft af en toe eens iets leuks..... vaak gaat alles meteen in de prullemand......
Oefenen, zich amuseren, bijleren..... de fun van photoshop en consoorten en van fotografie in het algemeen.
Comment
-
Comment
Comment