Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Scherp op het lijfje maar ik mis jammer genoeg de scherpte op kopje/oogje ...
Een klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
Geen probleem voor mij.
Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!
Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
Geslaagd voor mij, Peter!
Een klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
Geen probleem voor mij.
Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!
Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
Geslaagd voor mij, Peter!
Morc calling Orson.
Groet,
Ruud
In dit perspectief gezien ben ik akkoord en sluit me aan bij deze commentaar.
Geen probleem voor mij.
Ruud
Je kon u misschien beperken tot het plaatsen van jouw mening, ik blijf bij de mijne !
Hallo Frans, geen probleem hoor - ieder zijn mening.
En het geeft niet als die mening niet dezelfde is - dat maakt het boeiend.
De achtergrond was min of meer al zwart wit - en ik zag er ook wel een beetje de ruimte en een maanlandschap in.
Vandaar deze spielerei - Ruud heeft dat ongeveer verwoord zoals ik het zag.
Maar nog eens - respect voor ieders mening
Met dank aan alle schrijvers
Peter
Comment