Moonlander calling earth : landing completed successfully ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moonlander
Collapse
X
-
-
Re: Moonlander
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtScherp op het lijfje maar ik mis jammer genoeg de scherpte op kopje/oogje ...
Geen probleem voor mij.
Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!
Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
Geslaagd voor mij, Peter!
Morc calling Orson.
Groet,
Ruud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk berichtEen klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
Geen probleem voor mij.
Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!
Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
Geslaagd voor mij, Peter!
Morc calling Orson.
Groet,
RuudKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk berichtEen klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
Geen probleem voor mij.
Ruudbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Hallo Frans, geen probleem hoor - ieder zijn mening.
En het geeft niet als die mening niet dezelfde is - dat maakt het boeiend.
De achtergrond was min of meer al zwart wit - en ik zag er ook wel een beetje de ruimte en een maanlandschap in.
Vandaar deze spielerei - Ruud heeft dat ongeveer verwoord zoals ik het zag.
Maar nog eens - respect voor ieders mening
Met dank aan alle schrijvers
Petermijn website : klik
Comment
Comment