Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Around and without end...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Around and without end...

    Ruud,

    Liever recht voor de raap (zoals ikzelf ook ben) dan achter de rug om....
    Zelf vind ik mezelf niet goed genoeg om op andere mensen hun foto's te reageren, vandaar.... ben van mening: wie ben ik, een bleutje, beginner, vol nog les, ....
    Wel heb ik een mening, maar heb de indruk dat sommige mensen er ni mee om kunnen als je hen erop wijst als opbouwende kritiek.....

    dit gezegd zijnde
    fijne dag
    Paquita

    Comment


    • #17
      Re: Around and without end...

      ...maar Paquita, toch, onderschat jezelf niet;
      je kunt veel, sommige dingen moet je alleen nog maar (gewoon) doen!

      Actie = Reactie, wat voor mij wil zeggen dat als er (/ je) een goed onderbouwde en een idem bedoelde reactie gegeven wordt (/ geeft) op een plaatsing, dat iets is waar jezelf ook veel van kunt leren.
      Niet iedereen zal het daarom met jouw mening eens zijn en je zult ook wel eens naast schieten, maar niet geschoten is altijd mis.

      Laten we ook niet vergeten dat we allemaal mensen zijn en het slechts ende alleen om meningen over foto's gaat.
      Als je daarbij altijd probeert positief te blijven en echt een bijdrage aan andermans plaatsingen probeert te geven dan heb je je goede daad voor die dag ook weer gedaan.

      Dus kom op, Paquita, klim in de pen (of toetsenbord ) en laat ons je mening horen!
      Just do it! Schreeuw het van de daken!

      Vriendelijke groet,
      Ruud

      Comment

      Working...
      X