Around and without end....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Around and without end...
Collapse
X
-
-
Re: Around and without end...
Zeer fraaie plaat voor mij, wat heb je hier als weerspiegelende ondergrond gebruikt ?Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Uitstekend zo !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtUitstekend zo !
Thx laGrange.... de "Lagrange" is een van mijn favo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk berichtThx laGrange.... de "Lagrange" is een van mijn favo's
Is daar een reden voor?
Ruud
Comment
-
Ruud, neen is niet van mijn gewoonte, dit kan je zien bij de andere foto's van mij... Sorry Maar denk dat ik iets over het hoofd heb gezien... Jij hebt toch niets voor deze opmerking geschreven of ben ik mis?
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk berichtRuud, ...jij hebt toch niets voor deze opmerking geschreven of ben ik mis?
maar ik heb eens naar je reacties sinds 28 oktober 2016 gekeken en zie dat dat eigenlijk nooit reacties/ meningen zijn op andermans foto's, maar alleen teksten als "Thx".
De enige uitzondering die ik op deze houding lees is twee maal de tekst "Te Koop"...
...en dat vind ik jammer!
Alhoewel het natuurlijk nooit als een verplichting gezien moet worden om op andermans foto's te reageren, is dat voor de andere forumleden natuurlijk gewoon wel leuk als dat wel gebeurd.
Stimulerend in twee richtingen, zoals dit forum bedoeld is, volgens mij;
VOOR maar ook DOOR enthousiaste fotografen, zoals WIJ.
Kom op; zand erover;
change the world and start with...
a smile?
....en misschien een keer een reactie op andermans/ -vrouws foto?
It's never too late.
Mee eens?
Je eenzijdige en eenzame bedankje (in tweevoud) aan slechts een persoon was voor mij het stapje teveel en -recht voor zijn raap als ik ben- heb ik dat dus neergeschreven, excusez moi.
Vriendelijke groet,
RuudLast edited by Yes sir; 28 februari 2018, 17:50.
Comment
Comment