Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geslaagd Katrien, een drieluik waar je wat langer naar kijkt en ook symbolieken kan uit opvissen. Nu vind ik het afgebroken punt wél functioneel
De volgorde mag dus blijven. Opgepast want mooie liedjes duren niet lang.
zoals steeds bij uw werk 'puntgaaf' afgewerkt
op een niveau waar ik alleen maar -in positieve zin - jaloers kan van zijn.
Doet me denken aan het ( realisme) werk van Raveel.
tevens van de gelegenheid gebruik maken de stijl van commentaar van de genoemde Heer Yes Sir te bewieroken ( van andere ook hoor):
zinvol, positief, luchtig en duidelijk inspirerend. Het weze gezegd.
Dank je, Geert!
Maar ik denk de meeste van ons proberen anderen te stimuleren om beter werk te maken, dus niets exclusiefs.
Kijk zelf (als mogelijke "opdracht" voor jou Geert ?!?) vooral ook veel naar foto's niet alleen omdat dat gewoon leuk en inspirerend is, maar ook om er van te leren.
Het moeilijke van iets goed neerschrijven is voor mij de afwezigheid van de fotomaker zelf, waardoor feedback (lees: oogcontact/lichaamstaal) moeilijker is en je mogelijk digitaal op lange tenen trapt, wat absoluut niet mijn bedoeling is.
Als belangrijkste wil ik absoluut meegeven dat Katrien zelf en ALLEEN zij een mooi drieluik heeft gemaakt.
Douze point pour Katrien (om met Eurosong-festivaltermen) te eindigen.
Comment