Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Na alle sneeuwgetinte opnames die ik gezien heb is dit het andere uiterste. Dit knalt van mijn scherm af. Van ingetogen kleuren naar heel uitbundig. Geen idee wat het is maar ik vermoed dat er meer gaat volgen
@Kristjan zou ik zeggen een kleurrijk velletje onder de glazen kom doet veel hoor ;-)
@Appendix bedankt voor je compliment maar ben zeker dat je met wat oefening dat ook kan bekomen, het enige wat ik heel waarschijnlijk anders doe dan velen is het water afdekken met een glasplaatje tijdens het instellingen van mijn camera....die neem ik weg zodra ik begin te fotograferen, met als gevolg dat ik stof vermijd in het water dus helder en minder opkuis van pluisjes nadien
Nog een prettige weekend allemaal!
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment