Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het idee en het creatieve is weer iets dat ik zeker bewonder.
Het is wat mij betreft, zonder meer goed, maar waarschijnlijk doet de sterke aanwezigheid van de ZWARTE achtergrond hierbij een beetje afbreuk aan wat je met de titel COLORS beoogd.
In een bepaalde betekenis van kleur is zwart immers geen kleur (denk aan kleuren- versus zw/w-fotografie).
Ik denk dat als de achtergrond contrasterender/ kleuriger was geweest je een sterker beeld had gemaakt, wat meer aan je idee toevoegt.
De kleurtegenstelling mag groter zijn waardoor nu ook het inktpotje minder aanwezig is.
De inktkleur is dan weer een gewaagde keuze, maar spettert door de zwarte achtergrond nu ook niet echt.
Ik ben er echter heilig van overtuigd dat dit echter gewoon weer een opmaat is naar een volgende klapper.
I'm (/ we're!) waiting!
Bedankt Ruud, voor je fijne reactie en ook voor de terechte wijzing op de zwarte achtergrond ;-), had eerst met een groen invullicht gewerkt maar heb mij dan bedacht, zo zie je
dat een mens zich toch eens bij zijn eerste gedacht moet houden
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment