Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als je ze ook als serie wilt presenteren, dan is het als je ze op een rijtje zet, misschien wel TE opvallend dat het zwart-wit patroon op deze foto verticaal loopt en niet horizontaal, maar wellicht betekent reeksje in dit geval niet serie. Foto's van een sterke table-top-fotograaf, waarbij top best als TOP mag worden geschreven.
Voor mij heeft deze laatste dus iets teveel stand-alone-kracht.
Blijf me zeker verrassen met dit soort foto's; genieten!
Sorry: GENIETEN!!!
Heb je er al aan gedacht om bijvoorbeeld de hele reeks verticaal te presenteren of
de eerste en de derde verticaal waarbij je dan de eerste zodanig draait dat zwart de serie links opent en in de derde rechts sluit?
De tweede mag van mij -door zijn centrale positie- best horizontaal zijn en houdt dan zelfs beter de reeks in zijn evenwicht, denk ik.
Hartelijk dank allemaal voor de fijne reacties en leuke beschrijving
@Yes sir, ik zal jouw visie om er een drieluik van te maken zeker eens bekijken, wie weet zie je deze drie foto's
hier nog eens verschijnen als drieluik
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Doe maar, leuk! Geïnspireerd door jouw serie, ben ik zelf mijn archief weer eens in gedoken en heb in de fotohoek "Fotoreeksen" een wat oudere serie geplaatst, met de titel "Dressuur"
Ben benieuwd naar je eventuele reactie...
Geweldig Katrien, proficiat met de HOF vermelding.
Het is (wordt) weer een buitengewone reeks. Ik denk dat G.R. gelijk heeft met zijn opmerking dat deze foto zelfs zonder het verbandje al aan het doel voldoet.
Maar met het verband is er wel een extra laagje humor ingekomen.
Comment