Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oprechte dank voor de schrijf en de steun ! Nochtans is deze de verkeerde die ik plaatste, de andere zal ik dan later nog wel doorsturen waarvoor mijn excuses. Welke dan ooit als 'beste' zal gecatalogeerd worden laat ik in het midden
Oprechte dank voor de schrijf en de steun ! Nochtans is deze de verkeerde die ik plaatste, de andere zal ik dan later nog wel doorsturen waarvoor mijn excuses. Welke dan ooit als 'beste' zal gecatalogeerd worden laat ik in het midden
dan zal je er drie moeten tonen, met twee alleen kan men niet in het midden geraken.
dan zal je er drie moeten tonen, met twee alleen kan men niet in het midden geraken.
Een rake reactie van Pieters interpretatie op woordgebruik Ik hou me graag in het midden en zal dus een inspanning moeten leveren om er één plus één = drie van te maken !
Pieter, April en Frans alle drie oprechte dank voor de commentaar.
Comment