Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
bijna 35000 views en bijna 500 likes op flickr voor deze foto, hoeveel foto's per jaar passeren hier op BD met dergelijke cijfers ???
Met de reacties van het "publiek" hier ben ik heel tevreden hoor, begrijp mij niet verkeerd
Bd staat of valt met de mensen die al eens regelmatig iets posten, niet met degenen die om de 2 jaar eens een paard van hunne stal halen en ook niet door al eens een ander jasje aan te trekken,
bd moet het van het inhoudelijke hebben maar dat moet je begrijpen wil je er wat aan doen, het is niet iedereen gegeven ...
Bedankt Katrien !
Ik laat er mijn slapen niet voor hoor
Het aangemodder van de laatste jaren op BD in het algemeen is er de oorzaak van dat ik geen lid meer ben en ik zal lang niet de enige zijn.
Ik deed toch nog regelmatig mijn best om mensen die wilden afhaken van BD te overtuigen toch nog wat actief te blijven hier maar daar stop ik ook mee.
Alleen een goede winkel kan je met een gerust gemoed aanbevelen.
Met de reacties van het "publiek" hier ben ik heel tevreden hoor, begrijp mij niet verkeerd
Bd staat of valt met de mensen die al eens regelmatig iets posten, niet met degenen die om de 2 jaar eens een paard van hunne stal halen en ook niet door al eens een ander jasje aan te trekken,
bd moet het van het inhoudelijke hebben maar dat moet je begrijpen wil je er wat aan doen, het is niet iedereen gegeven ...
Comment