Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaat. Geslaagd, maar misschien toch een beetje braaf.
Uitstekend gespeeld met licht, zeker.
Die kunst versta je dus, compliment, echt waar, maar ik vraag me af als jij -met jouw technische beheersing- daar iets meer probeert te abstraheren door bijvoorbeeld niets boven het glas uit te laten steken (volledig zwart/ een afgekapte tak), of bijvoorbeeld drie glazen naast elkaar te zetten, waarbij in ieder glas een ander deel van die tak te zien is, speel eens wat wat meer met je fantasie en registreer wat minder. Takken genoeg, lege glazen te over. Anders helpen wij je wel met legen. :-)
Laat de kunstenaar in jezelf naar boven komen. Je kunt het! Just do it!
(voor de zekerheid: alles is zeer opbouwend/ uitdagend bedoeld)
Ik vind dit heel mooi.
Ik denk dat Blauwzwart over de combinatie wel gelijk heeft, maar hier interpreteer ik dit alsof de bloem als een artiest in de schijnwerper staat. Knap.
De presentatie een beetje in rouwstijl, passend in begin november maar doet hier niets terzake, dus een fijne Katieopname die ons steeds op een of andere manier weet aan te spreken
Comment