![](https://farm5.staticflickr.com/4477/37992634571_80990416a6_b.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stilleven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stilleven
Prachtfoto. Perfect gedesatureerd.
-
Is there anybody alive out there?
Heel mooi! Nostalgie ten voete uit. Goede keuzes qua bewerking en mooie uitsnede. Ik heb goed gekeken naar de regenwaterafvoer, de metalen buis links, de electriciteitsdraad rechts, de eenzame wasknijpertjes, de dakbedekking die staat te wachten om geïnstalleerd te worden, het raamwerk links dat er aan de binnenkant anders uitziet dan van buiten, de fijne structuur in het hout- en metselwerk.
Wat hangt er voor het raam links bovenaan? Is dat de bel?
Compliment! Heb je meer van dit soort werk?
Groet en dank,
Ruud
Comment
-
-
-
inderdaad heel mooie bewerking die past bij het onderwerp. klasse.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk berichtIs there anybody alive out there?
Heel mooi! Nostalgie ten voete uit. Goede keuzes qua bewerking en mooie uitsnede. Ik heb goed gekeken naar de regenwaterafvoer, de metalen buis links, de electriciteitsdraad rechts, de eenzame wasknijpertjes, de dakbedekking die staat te wachten om geïnstalleerd te worden, het raamwerk links dat er aan de binnenkant anders uitziet dan van buiten, de fijne structuur in het hout- en metselwerk.
Wat hangt er voor het raam links bovenaan? Is dat de bel?
Compliment! Heb je meer van dit soort werk?
Groet en dank,
Ruud
Comment
-
Comment