Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze is voor mij veel beter van sfeer dan de "astronaut". Deze zweeft ook... en hangt of vliegt, in die context ben ik inhoudelijk niet goed mee ook al hoeft dit in een abstracte voorstelling daarvan gen deel uit te maken. Voor de creativiteit
Is een creatie in die zin dat ik materialen opstel (glas, paardje, spiegel, achtergrond met schaakbordmotief, ...)
Maar voor de rest een pure foto waarmee niet gesjoemeld is
Is dus geen creatie in photoshop
Thx voor de comments
Peter
Zeer mooi en netjes je opstelling geplaatst Peter
Want er is geen scheidingslijn te zien tss voorgrond en achtergrond.... mooi gedaan!
Leuk ideetje ook
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment