Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de eerste maal druppeltjes te fotograferen, mooi gedaan!
Alleen mis ik de volledige scherpe druppel, ik ken jouw instellingen niet, maar oftewel het diafragma te groot oftewel sluitertijd te lang.
Maar zeker verder proberen zou ik zeggen....
Groetjes Katrien
Last edited by Katrien1957; 9 oktober 2017, 23:16.
Reden: spellingsfout
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Voor de eerste maal druppeltjes te fotograferen, mooi gedaan!
Alleen mis ik de volledige scherpe druppel, ik ken jouw instellingen, maar oftewel het diafragma te groot oftewel sluitertijd te lang.
Maar zeker verder proberen zou ik zeggen....
Groetjes Katrien
Vind ik ook ... toch een leuke compositie met sfeer.
Een creativiteit van glaskunst als we niet beter wisten maar zo komt het mij over. Toch prima geslaagd, speels en goed van licht. Je mag verder experimenteren Vind het schitterend.
Comment