Update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stilleven en abstract plus update
Collapse
X
-
-
Re: Stilleven en abstract
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtMooie vlakverdeling, kleurrijk, zou het niet beter zijn mocht die lichtvlek linksboven weggepoetst worden?
Groetjes Katrienvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Dank voor jullie reacties. Update toegevoegd met de lichte plek verdonkeremaand
Comment
-
De UP veel beter ! Toch volgens mijn bescheiden mening, raar hé dat eens mens dat dikwijls niet direct ziet, men is zodanig in de ban
van de foto...dat men kleine dingske niet opmerkt raar hé!
Groetjes KatrienGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtDe UP veel beter ! Toch volgens mijn bescheiden mening, raar hé dat eens mens dat dikwijls niet direct ziet, men is zodanig in de ban
van de foto...dat men kleine dingske niet opmerkt raar hé!
Groetjes Katrien
Later vandaag na de opmerking over de lichte plek ging ik er anders naar kijken. Soms heb je een zetje nodig..
Comment
-
-
Eens de 'vlek' weg wordt de foto rustiger en is toch levendig genoeg door de kleuren. Goede vlakverdeling in drie onderdelen dat steeds sterk van presentatie is. In zijn categorie een sfeervolle foto met ietwat abstracte inhoud.
Is dat water onderaan ? Gewoon uit nieuwsgierigheid !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Dank voor jullie fijne reacties!
@Raymond: inderdaad water.
Comment
-
-
Comment