Update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
K, hier melden.....plus iets extra
Collapse
X
-
-
Re: K, hier melden.....
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtSommige zaken springen zo in 't oog. Donkere diepte, met variatie aan grijstonen opgefleurd met ruimtelijk blauw. Wat de K betreft ben ik even niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDank je Raymond. K: ik bedoelde Joseph K uit het Proces van Kafka. Dat was de associatie die ik had toen ik dit gebouw en lichtbak zagKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk berichtFraai beeld .. & de K??? je bedoelt zeker de kleine en de grote K ( kamiel Kafka )
Grts
M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi - al ontbreekt er naar mijn gevoel onderaan een stukje
Peterbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi - al ontbreekt er naar mijn gevoel onderaan een stukje
Peter
Groetjes KatrienGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtIk volg hier met een trede onderaan of iets dergelijks was de foto af geweest!
Groetjes Katrien
In mijn ogen valt dan toch wel tegen, het is al wat schimmig en dit doet daar nog een schepje bovenop.
Iedereen hartelijk dank voor de toch wel wat onverwachte (positieve) reacties bij deze bizarre foto
Comment
-
Eens leuk hé onverwachte reacties te krijgen
Ik vind het stukje meer beter....het lok je om een of ander reden nog meer om naar binnen te kijken
Groetjes KatrienGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Comment