Overbelicht zullen misschien velen denken, doch voor mij niet omdat ik bewust die overstraling wilde en er heb ingelegd. Een stilleven uit de realiteit.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Witte rozen
Collapse
X
-
-
Re: Witte rozen
Ben al een tweetal keren komen kijken, kon hem in feite niet goed plaatsen maar met de comments van Frakske
te lezen, had ik de klik ...ik zag mij staan met mijn communiekleedje , echte nostalgie !
Back to the time
Groetjes KatrienGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
-
voor mijn part heel fijne experimentele fotografie. ik twijfel over de suggestie van frakske, mijn eerste gedacht was, jip, goed idee. tweede gedacht is dat je wel wat dieptewerking mist. En naar ik me herinner toen ik eens naar de hemel ging, dan was dat het toch wel een gans eind stappen was.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Prachtige foto Raymond. Mooie compo, maar voor de witte rozen en de witte achtergrond krijg je van mij een dikke pluim.
Heerlijke sfeer. Je zou er zo in willen wandelen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Nostalgisch plaatje, vooral het natte paadje maakt het mooi. Proficiat met je HoF Raymond!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Proficiat Raymond met deze opname in de HOF
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Proficiat Raymond, ik zal hier nog een paar keer gaan kijken om het beeld op me in te laten werken
Comment
Comment