Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Overbelicht zullen misschien velen denken, doch voor mij niet omdat ik bewust die overstraling wilde en er heb ingelegd. Een stilleven uit de realiteit.
Ben al een tweetal keren komen kijken, kon hem in feite niet goed plaatsen maar met de comments van Frakske
te lezen, had ik de klik ...ik zag mij staan met mijn communiekleedje , echte nostalgie !
Back to the time
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
voor mijn part heel fijne experimentele fotografie. ik twijfel over de suggestie van frakske, mijn eerste gedacht was, jip, goed idee. tweede gedacht is dat je wel wat dieptewerking mist. En naar ik me herinner toen ik eens naar de hemel ging, dan was dat het toch wel een gans eind stappen was.
Prachtige foto Raymond. Mooie compo, maar voor de witte rozen en de witte achtergrond krijg je van mij een dikke pluim.
Heerlijke sfeer. Je zou er zo in willen wandelen.
Comment