Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Raar geval...
de kleur is op zijn minst speciaal en het lijkt wel op een boom met een penis of wat moet ik mij voorstellen welke richting de droom- of waanbeeld van jou wel uitgaan
Raar geval...
de kleur is op zijn minst speciaal en het lijkt wel op een boom met een penis of wat moet ik mij voorstellen welke richting de droom- of waanbeeld van jou wel uitgaan
Van of over rare gevallen kan men al eens dromen hé Frans en sommige surrealistische of beelden met abstracte invloeden kunnen ook al eens rare trekjes hebben, incluis ook jou realisaties Bij een droom mag je vanalles bedenken dus je 'penis' is een denkbeeld vanuit jou visie en daar is niets verkeerds aan !
In dit genre komt toch 'fantasie' kijken of ben ik hier weer mis? Heb deze fantasie gebruikt om er een opvallend leven wezen statisch mee in te kleden, als in een droom maar kan evengoed een 'sprookjesboom' zijn Sien, had oorspronkelijk die titel bedacht bij de creatie maar "ik zag dat boompje zo graag".
Comment