Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad dit belooft wat. Mooi hoor en een hard materiaal heel zacht in beeld gebracht en in tegenstelling tot de spiegelende oppervlaktes die je hiervoor gebruikte zien we nu wel de hand van de meesteres afgedrukt in het zand.
Wil niet en ben geen 'dwarsligger' maar het sterke witte zand doet me niet denken aan zeezand - link met de schelpjes - doch eerder aan zout of suiker. Zo interpreteer en ontleed ik de inhoud van deze foto Katrien waar je niet hoeft mee akkoord te gaan hoor want je kan altijd onderduiken in "abstract" en dan heb je vrij spel Inzake sfeer en compo, en onder de noemer "vrij spel" een geslaagde foto !
Wil niet en ben geen 'dwarsligger' maar het sterke witte zand doet me niet denken aan zeezand - link met de schelpjes - doch eerder aan zout of suiker. Zo interpreteer en ontleed ik de inhoud van deze foto Katrien waar je niet hoeft mee akkoord te gaan hoor want je kan altijd onderduiken in "abstract" en dan heb je vrij spel Inzake sfeer en compo, en onder de noemer "vrij spel" een geslaagde foto !
@ Raymond, bedankt voor de appreciatie, wat betreft het zand, je hebt deels gelijk dat het geen zeezand is maar welk degelijk zand...puur wit zand decoratiezand....
In verband met gelijk te hebben daar.....hmmm....ik ben niet zo iemand die gelijk moet hebben, ik apprecieer ieders zijn mening, dat is het mooie aan kunst dat iedereen het zijne mag denken
@olivetti, JLM, Bommasien bedankt voor de leuke reactie
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment