Men kan het ook 'artif.' fotografie noemen. Best op wit of grijze achtergrond te bekijken, je ziet wel, waarom hoop ik.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Icehouse
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Icehouse
leuk experiment. ben wel benieuwd naar het hoe ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
Ik kan dit wel smaken en zou ook graag weten welke bewerking erachter steekt, kwestie van te leren. Leuk geprobeerd
Comment
-
-
Thanks voor de waardering. The making of ... een vervallen huis uitgesneden uit een bredere opname en omgezet in zwartwit. In een zwart (dramatisch) kader gestoken om te presenteren als 'designfoto'. Vond dit niet goed genoeg en dan omgezet naar sepia en een glasfilter voorgezet tot de gradatie mij voldeed. De foto kreeg een bevroren sfeer en vandaar de titel. Zo kan een een idee of een visie toch nog wendingen ondergaanKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi experiment Raymond ... voor 1 keer vind ik het kader hier wel passendVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Het resultaat doet mij denken aan een ouderwetse gomafdruk. Leuk experiment
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtThanks voor de waardering. The making of ... een vervallen huis uitgesneden uit een bredere opname en omgezet in zwartwit. In een zwart (dramatisch) kader gestoken om te presenteren als 'designfoto'. Vond dit niet goed genoeg en dan omgezet naar sepia en een glasfilter voorgezet tot de gradatie mij voldeed. De foto kreeg een bevroren sfeer en vandaar de titel. Zo kan een een idee of een visie toch nog wendingen ondergaanmijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment