Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heeft een beetje een 3D gevoel ,
hoewel het zeker mijn favoriete diertjes niet is en als er ene mij lastigvalt ikook niet zal laten een mepper te gebruiken ,want ik betrouw ze voor geen haar !!! vond ik toch een tekst die de andere kant van deze beestjes laat zien ,eergisteren verschenen
"wespen zijn best nuttige beestjes. Wist je dat één enkel wespennest tot 2 miljoen vliegen en muggen per jaar kan verorberen? Een vernietigd wespennest levert dus potentieel 2 miljoen muggen en vliegen extra op die overlast veroorzaken…"
dus het is kiezen tussen een wesp of een kolonie muggen
heeft een beetje een 3D gevoel ,
hoewel het zeker mijn favoriete diertjes niet is en als er ene mij lastigvalt ikook niet zal laten een mepper te gebruiken ,want ik betrouw ze voor geen haar !!! vond ik toch een tekst die de andere kant van deze beestjes laat zien ,eergisteren verschenen
"wespen zijn best nuttige beestjes. Wist je dat één enkel wespennest tot 2 miljoen vliegen en muggen per jaar kan verorberen? Een vernietigd wespennest levert dus potentieel 2 miljoen muggen en vliegen extra op die overlast veroorzaken…"
dus het is kiezen tussen een wesp of een kolonie muggen
Heb het nagetrokken en inderdaad dat is wat nu verteld wordt ! Het is net zoals bij verkiezingen, je moet altijd kiezen ... en de rest weet je al wel zeker
De foto toont in feite de tuit van een plastic fles waarin deze prachtige geel-zwarte is verzeild geraakt diep op de bodem.
Mag ik jullie schrijvers van harte danken.
Comment