Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er zijn veel stijlen er zijn veel disciplines en die context tracht ik een foto te begrijpen of de visie van de maker te achterhalen. Deze weergave kan me helaas niet bekoren wat betekent dat anderen me soms wel zullen bevallen !
Rx-ke, Katrien 1957, G.R. en Frakske, ik begrijp jullie commentaar. Het is gewoon kwestie van goesting en aanvoelen.
Ik moet nog zeer veel oefenen met dit lenske en hopelijk met goed resultaat.
eerlijk gezegd ik vind dit niet zo mis hoor ,vind vooral de combinatie kleuren en zachtheid het mooie in deze foto ,net of het geschilderd is
veel plezier met je nieuwe lens ,daar zullen nog mooie beelden van komen
Comment