Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De besjes zijn toegevoegd. Ik gebruik "two red dots" sides een paar decennia als een soort van handtekening. Op pure fotografie voeg ik die niet vaak toe, maar deze foto heeft een ('origineel') proces ondergaan van digitale bewerking waardoor het me toepasselijk leek de bolletjes toe te voegen. Dat gebeurt eigenlijk vrij spontaan in de meeste gevallen.
De besjes zijn toegevoegd. Ik gebruik "two red dots" sides een paar decennia als een soort van handtekening. Op pure fotografie voeg ik die niet vaak toe, maar deze foto heeft een ('origineel') proces ondergaan van digitale bewerking waardoor het me toepasselijk leek de bolletjes toe te voegen. Dat gebeurt eigenlijk vrij spontaan in de meeste gevallen.
Sent from my SM-J111M using Tapatalk
Het is niet vaak dat een handtekening een aanvulling in een foto is
De vraag die ik me soms stel is in hoeverre het nog om fotografie gaat, ook al is een foto het uitgangspunt. Maar digitaal is het zeker. Ik noem het soms "pixelkunst". San hoef ik me niet af te vragen of het meer fotografie is of mee digitale sculptuur.
De bolletjes. Ja. Ze zijn wel opvallend in dit werk. Mij storen ze niet. Ze zijn "artist ID" en tegelijk deel van het werk. Of zo verkies ik dat te zien zou men kunnen zeggen. Bedankt voor de opmerkingen. Altijd interessant meningen van anderen te horen.
Comment