Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doornroosje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Doornroosje
Moeilijk Moniq. Vind de foto met zijn kleuren en licht fascinerend mooi maar die fles, die stoort me enorm op die plaats, ze ligt er zomaar bij te liggen dat gevoel heb ik bij het zien van deze (nogmaals) prachtige foto.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Mooie kleur van roos en een prachtige belichting maar ik moet jammer genoeg Raymond bijtreden, die fles....nee
Zonder fles een prachtfotootje naar mijn bescheiden mening!
Groetjes KatrienGroetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Katrien en G.R. bedankt voor jullie reacties en opmerkingen.
Ik wil toch wel even duidelijk maken dat dit niet zomaar een fles is, maar eerder een vaasje waar de bloem instond.
Mss had ik dat vaasje op een andere plaats in de foto moeten leggen, maar ik wou het verband tonen tussen die twee.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtKatrien en G.R. bedankt voor jullie reacties en opmerkingen.
Ik wil toch wel even duidelijk maken dat dit niet zomaar een fles is, maar eerder een vaasje waar de bloem instond.
Mss had ik dat vaasje op een andere plaats in de foto moeten leggen, maar ik wou het verband tonen tussen die twee.
groetjes
moniqKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment