Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hé Patrick, heb jij die beestjes doen opschrikken ? dan kennen ze u nog niet
Wel speciaal beeld zo, ik had het toch eerder bij dieren geplaatst
Reden te meer om minder categorieën te hanteren, want deze goeie foto is moeilijk te catalogeren.
Nee, een categorie "past nergens" is geen optie, want dan zijn we weer weg.
Hé Patrick, heb jij die beestjes doen opschrikken ? dan kennen ze u nog niet
Wel speciaal beeld zo, ik had het toch eerder bij dieren geplaatst
Ik twijfelde Frans het zijn wel papegaaiduikers maar het gaat mij eerder om het totaalbeeld en ik denk niet dat dit soort beeld daar in de smaak zal vallen [emoji12]
Ik twijfelde Frans het zijn wel papegaaiduikers maar het gaat mij eerder om het totaalbeeld en ik denk niet dat dit soort beeld daar in de smaak zal vallen [emoji12]
Op zoek naar smaken Patrick ? Een probleem dat dikwijls opduikt ; waar een foto te plaatsen ! Een oneven element is steeds sterk en deze zweven in de ruimte, goed gezien.
Comment