Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
wel, nu ben ik curieus waar je die gevonden hebt. in het wild of in den hof ?
Die staan in mijnen hof, deze bloempjes waren afgeknakt en ik heb die een nieuw leven bezorgd
bij mij zijn ze nu allemaal verslenst maar ze houden het verder wel langer uit dan krokussen.
In het voorjaar heb je loof, tegen de zomer sterft dat af en in het begin van de herfst heerlijk mooie bloemen
Bij veel regen duurt de schoonheid niet lang, dit jaar heb ik er zeker 14 dagen van genoten.
Op het meest oostelijke punt van Formentera ben ik zo ooit in september toevallig eens op een plek geweest waar er duizenden stonden te bloeien in het wild
Comment