Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe foto - ik twijfel er alleen aan of de vis het even plezant vond
Peter
Bedankt Peter, maar of het visje het plezant vond....weet ik niet....die zwemt toch nog steeds vrolijk rondjes in zijn groter bokaaltje
Maar ik had wel mijn volledige setting en belichting klaargezet vooraleer ik hem in het glas deed, dus maar enkele foto's genomen met het visje..kwestie van drie minuutjes max.
Dus diervriendelijk geweest
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Heel mooi resultaat en van belichting gewoonweg super Over de inhoud krijg je gemengde gevoelens, ze zijn altijd persoonlijk doch tenslotte gaat het hier over de presentatie van een foto. Je foto maakt dus emoties los wat ik enkel maar als positief kan omschrijven.
Comment