Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laatste...
Collapse
X
-
Last edited by Katrien1957; 4 augustus 2016, 12:17.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen CunninghamLabels: Geen
-
-
Re: Laatste...
ondergrond is een heel goed ideeMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtondergrond is een heel goed ideeKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVolledig mee akkoord en fijn idee. Het middelste stukje valt me wat tegen inzake belichting.
op camara bulb stand - en in het pikkedonker geschreven met licht eerst onderaan de glasplaat belicht en daarna wat bovenaan op de puzzel
en nog wat op het puzzelstukje.
Raymond kan je mij eens uitleggen wat er juist tegenvalt ad belichting? Kwestie van iets bij te leren.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Leuk idee!
Proficiat met je HoF-plaat!Last edited by Jumpingjacquesflash; 9 augustus 2016, 16:31.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Voor mij is dit een beeld met een link naar surrealisme , heel actueel zelfs. Eindelijk eens iets met wat andere beeldspraak . Tof gedaan, al weet ik niet dat dit de bedoeling was . Ik zou als enige punt de kleur rood genomen hebben, maar dat heeft met mijn surrealistisch beeld te maken. Zwarte achtergrond is perfect . Beetje croppen mss ook (regel van derden) ... Nice Work !
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtDeze heb ik genomen met een puzzel op een glazen plaat te leggen en een puzzelstukje laten hangen, de belichting
op camara bulb stand - en in het pikkedonker geschreven met licht eerst onderaan de glasplaat belicht en daarna wat bovenaan op de puzzel
en nog wat op het puzzelstukje.
Raymond kan je mij eens uitleggen wat er juist tegenvalt ad belichting? Kwestie van iets bij te leren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet middelste stukje komt warrig over, precies onzuiver en er zijn plat witte deeltjes (overbelicht) die ik toch zou bijwerken. Zo voel ik het aan Katrien en verwoord wat ik zie, zo eerlijk mogelijk, maar niemand hoeft met mijn commentaar rekening te houden
en tevens de regel van derden toegepast zoals ronaldo_massi opmerkte.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtEen update geplaatst met jou kanttekeningen die terecht waren zo te zien
en tevens de regel van derden toegepast zoals ronaldo_massi opmerkte.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe hoefde mijn opmerking niet te volgen hoor maar nu vind ik het evenwicht tussen de drie elementen veel evenwichtiger, dus bedankt om te proberen en proficiatGroetjes Katrien
Comment
-
Comment
Comment