Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kan ik volgen, maar het was hier om de gedachte te doen.
Foto 1- poserend - 2 klaar voor actie - 3 elkaar oppeppen
en nu nog .........maar daar heb ik geen foto voor
Gr Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
nu nog de euforie zeker laat ze dansen op een trillende plaat of zo ?
Breng mij niet op ideeën, Frans! Maar hopelijk mogen ze dansen!
Maar optimistisch blijven dus....ja ::...... dus bij winst zal ik iets proberen te toveren.
Gelukkig kunnen er hier op het forum nog enkele wat positief en wat lachend uit de hoek komen.
Gr Katrien
Groetjes Katrien Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Breng mij niet op ideeën, Frans! Maar hopelijk mogen ze dansen!
Maar optimistisch blijven dus....ja ::...... dus bij winst zal ik iets proberen te toveren.
Gr Katrien
Al ben ik geen echte grote voetbalfan, dit geeft mij toch een extra reden om te supporteren voor die duivels
Comment