Dank voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Under the old tree
Collapse
X
-
-
Re: Under the old tree
Dit is mooi ...
Voorzichtige suggestie: bovenaan een stukje af (ongeveer naar formaat 4/3) dan krijg je een (bijna) herhaling van het voorgrond profiel in de wolken.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtVoorzichtige suggestie: bovenaan een stukje af (ongeveer naar formaat 4/3) dan krijg je een (bijna) herhaling van het voorgrond profiel in de wolken.
Is nu ook al een mooi plaatjeSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
-
Mooi gedaan!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtDit is mooi ...
Voorzichtige suggestie: bovenaan een stukje af (ongeveer naar formaat 4/3) dan krijg je een (bijna) herhaling van het voorgrond profiel in de wolken.
Alle andere schrijvers wil ook bedanken voor hun positieve bijdrage !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe meesten volgen gewillig uw 'voorzichtige suggestie' Lagrange en op 't eerste zicht zou ik zeggen van 'ja'. Nu, deze foto heeft een paar keer deelgenomen aan exposities in galerijen, en 'met pretentie' als ik voor één keer mag, met groot succes. De foto is ondertussen al een tijd de deur uit voor een aardige prijs. Van dergelijke foto's - combinatie van fictie met realiteit - maak ik maar één exemplaar zodat de bezitter een enige foto in zijn bezit heeft. Waarom ik dit nu vertel....(?), ik weet het zelf niet
Alle andere schrijvers wil ook bedanken voor hun positieve bijdrage !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment