Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watervormen
Collapse
X
-
[Showcase] Watervormen
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown -
-
Re: Watervormen
Een heel mooi natuurabstract, grillige vormen en kleuren.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtDe opmerkzaamheid om iets dergelijks in de natuur te vinden kan ik altijd waarderenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtLijkt me olie te zijn ?
Er zijn daar in de buurt bronnen, dus kwelwater is zeer waarschijnlijk.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Als er ijzer voorkomt in de bovenlaag van de grond kan men zo iets waarnemen, men zou kunnen stellen dat ook de natuur zichzelf vervuilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtDat dacht ik vroeger ook tot ik dit artikel over ijzerbacterieën had gelezen.
Er zijn daar in de buurt bronnen, dus kwelwater is zeer waarschijnlijk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment