Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb nu al veel genkse fotos zien passeren, zoveel zelfs sat een eigen forumonderdeel zich opdringt. Vind ze ook eigenlijk allemaal goed. In deze zou ik het gele er volledig uithalen.
Heb nu al veel genkse fotos zien passeren, zoveel zelfs sat een eigen forumonderdeel zich opdringt. Vind ze ook eigenlijk allemaal goed. In deze zou ik het gele er volledig uithalen.
Pas op ... het is nog niet gedaan....
Ik kan meegaan met het geel verhaal en zou ook het linkse blauwe bandje weghalen. Het is dan niet meer perfect vierkant, maar dat kun je oplossen met bovenaan even veel weg te laten.
Al bij al een zeer goed abstract Eddy.
Comment