Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kom voor de zoveelste keer kijken en vind het nog altijd niet goed.
Het scherpstelpunt ligt m.i. verkeerd, scherptediepte is niet groot genoeg.
Waarschijnlijk had je weinig licht en heb je met een groot diafragma gewerkt.
Om dit in deze omstandigheden goed te krijgen moet je op statief werken, eventueel met focus stacking.
Bedankt voor de reactie en input Luc, ik apprecieer het ten zeerste!
Ik vind het wat jammer dat er zo weinig commentaar gegeven wordt.
Ik heb hier een foto of drie van de kerk laten zien (urbex), maar blijkbaar is bd niet de plek daarvoor, ofwel zijn mijn foto's ondermaats?
Het neemt de zin om te posten een beetje weg, daar ik vooral post om opbouwende kritiek/commentaar te krijgen. Maar des te meer gaan we hier de 'facebook'-toer op, iedereen heeft het gezien,
maar slechts enkelingen reageren nog. Als ik enkel vind-ik-leuk's wil kan ik mijn foto's beter op fb posten.
mvg Christophe
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstophBekijk bericht
Bedankt voor de reactie en input Luc, ik apprecieer het ten zeerste!
Ik vind het wat jammer dat er zo weinig commentaar gegeven wordt.
Ik heb hier een foto of drie van de kerk laten zien (urbex), maar blijkbaar is bd niet de plek daarvoor, ofwel zijn mijn foto's ondermaats?
Het neemt de zin om te posten een beetje weg, daar ik vooral post om opbouwende kritiek/commentaar te krijgen. Maar des te meer gaan we hier de 'facebook'-toer op, iedereen heeft het gezien,
maar slechts enkelingen reageren nog. Als ik enkel vind-ik-leuk's wil kan ik mijn foto's beter op fb posten.
mvg Christophe
Graag gedaan Christophe, toch liever hier met wat minder respons dan op Facebook
Comment