Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja hoor, het valt in de smaak.
De bewerking van de lucht vind ik wat minder (een donkere lucht zie ik beter zitten, mijn smaak hé ...) maar het detail in het hout is fantastisch goed.
Bedankt om te reageren. Ik wist begon niet wat ik met die lucht aan moest. Zelf vind ik het ook maar een gesmodder....LOL. Maar het heeft wel iets vind ik..of toch niet. Ba het is mijn ding ook niet zo..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
... Ik wist begon niet wat ik met die lucht aan moest. Zelf vind ik het ook maar een gesmodder....LOL. ..
De "ingeving van het moment" is dan bepalend hé Pascal. De foto heeft wel een wow-factor vind ik. Je kan het eens proberen met een minder gedurfde lucht.
Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.
De "ingeving van het moment" is dan bepalend hé Pascal. De foto heeft wel een wow-factor vind ik. Je kan het eens proberen met een minder gedurfde lucht.
Zal het eens aanpakken..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Eindelijk iets waar ik 'van jou' al lang op zit te wachten. Heel verdienstelijk en bovendien mooi dynamisch... in ZW...
Vind het erg geslaagd Pascal...
Comment