Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De linkerhelft kijkt lekker. Zit er niet wat meer detail in het zwart?
Bij de titel kan ik mij niets voorstellen, mijn Spaans is nogal basic
Mijn Spaans reikt ook niet veel verder dan cerveza of carajillo, ik heb de vertaling nu toegevoegd
Er zat helemaal geen detail in het zwart, achteraf bekeken had u-ik dat beter iets langer laten liggen want ik zou het nu al anders tonen ... jeugdig ongeduld zeker hé
Het ronde licht komt van de straatverlichting OOF, het rechteronderdeel is een soort cactus die binnen op een tablet staat en daar is het nog heel donker op dat ogenblik
Comment