Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anemoontjes
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Comment
-
-
Re: Anemoontjes
Proficiat, knap gedaan.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Mooie bewerking het lijkt meer op een schilderij dan een foto. Mag ik vragen hoe je dat doet? Heb je daar een action voor of een filter of...?www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk berichtMooie bewerking het lijkt meer op een schilderij dan een foto. Mag ik vragen hoe je dat doet? Heb je daar een action voor of een filter of...?
Ik fotografeer zoiets in mijn keuken, daar zit het licht bijna altijd goed. Verder gewoon maken dat ik al een leuke achtergrond heb en een ietske Fractalius-filter die ik gewoon naar mijn hand heb gezet. Meestal is dat nogal hard maar met de juiste schuivertjes kan je ook een plaatje heel soft maken.
Voilà, meer is dat niet.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtGeen action hoor. Op één of andere manier krijg ik zoiets niet geïnstalleerd in mijn Photoshop. Ik heb er wel al leuke gezien op het net maar helaas.
Ik fotografeer zoiets in mijn keuken, daar zit het licht bijna altijd goed. Verder gewoon maken dat ik al een leuke achtergrond heb en een ietske Fractalius-filter die ik gewoon naar mijn hand heb gezet. Meestal is dat nogal hard maar met de juiste schuivertjes kan je ook een plaatje heel soft maken.
Voilà, meer is dat niet.
en zoiets hoef je niet te automatiseren, je geniet daar toch elke keer opnieuw van hé en dat is toch belangrijk denk ikbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Frakske neemt me de woorden uit de mond, genieten is iets van de fijnste geneugten. Ik ben niet alleen dat van uw werk geniet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtGeen action hoor. Op één of andere manier krijg ik zoiets niet geïnstalleerd in mijn Photoshop. Ik heb er wel al leuke gezien op het net maar helaas.
Voilà, meer is dat niet.www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Dank voor het langskomen en het schrijven allen!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment