Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Krijtexplosie
Collapse
X
-
-
Re: Krijtexplosie
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtTechnisch ok maar ik vind het geen mooie foto, misschien denken er anderen ook zo over héHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Ik kan begrijpen dat je zoiets eens wil proberen of je erin wil verdiepen, maar dit is gewoon gen mooi beeld.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtIk zie uw mooie uitvoering hiervan met ongeduld tegemoet.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk vrees dat je dat geduld niet gaat kunnen opbrengen Louis want dat soort dingen staat niet in mijn verlanglijstjeHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtWat in de HOF staat is misschien een referentie.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtOf capaciteiten?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtGoed geprobeerd Louis maar de laatste jaren ben ik hiertegen bestand geworden ... of is dat stillekesaan oud worden ?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtWat in de HOF staat is misschien een referentie.Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtAppels met citroenen vergelijken.www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolves fotografie Bekijk berichtWaarom is dat appels met citroenen vergelijken? Het is toch allebei een foto van een krijtje dat kapot gaat??
Sent from my iPhone using Tapatalk...leeg...
Comment
-
LOL
Ik was gewoon benieuwd.www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.
Comment
-
Toch een geslaagd experiment, als het dat was.
Dat het minder aantrekkelijk zou zijn kan misschien te maken hebben met de grijze achtergrond?
Het schaaltje onderaan vind ik een beetje rommelig.
Het wijnglas in je andere topic vind ik op dat gebied mooier afgewerkt.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment