Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Denk dat reclame voor een tabakfabrikant niet echt aanslaat de dag van vandaag. Spijtig dat de foto niet scherper is. Zegt ook niet zo veel, spreekt mij niet bijzonder aan.
Mag ik dit goed opgemerkt noemen de kleuren wit en rood, fietser? die dan ook de kleuren zijn van Marlboro. Als het photshopwerk zou zijn dan zou ik mijn mening herzien.
Mag ik dit goed opgemerkt noemen de kleuren wit en rood, fietser? die dan ook de kleuren zijn van Marlboro. Als het photshopwerk zou zijn dan zou ik mijn mening herzien.
Dat had ik niet door, dan zou ik de fietser ook willen zien.
Ok, dezelfde kleuren, maar voor mij is het ook helemaal niet duidelijk wat die lijnen onderaan zijn, noch wat de binding is met die reclame. Daarbij bevinden zowel de lijnen als de reclame zich aan de buitenzijde van de foto en wordt het grootste deel van de foto in beslag genomen door een gesloten rolluik.
Marlboro de meest gekende reclame uit de rookwereld, nu gesloten in een goed sfeeruitbeelding. We zitten hier in abstract - ook stilleven - en inhoudelijk past deze foto hier prima
Comment