Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koepel Bonnefanten
Collapse
X
-
-
Re: Koepel Bonnefanten
Knap. Heb deze al elders gezien, maar dat doet niets af aan de verdienste, 't is de zeggen 1-de mooie symmetrie, 2-de prachtige omzetting en beheersing van het licht.
Als ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtKnap. Heb deze al elders gezien, maar dat doet niets af aan de verdienste, 't is de zeggen 1-de mooie symmetrie, 2-de prachtige omzetting en beheersing van het licht.
Als ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Als je hier lang naar kijkt, begin je te hallucineren Louis.
Maar knappere symmetrie kan hier niet meer denk ik!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtAls ik toch wat mag mierenneuken, er zit een vervelend vlekje tegen het centrum. Sensorvlek of flare?...leeg...
Comment
-
-
Mooi effect bij 't scrollen.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Perfecte symmetrie en 100% abstract geworden.
Ik ken het gebouw niet maar had graag iets meer doortekening gezien in de ramen/lucht want nu loopt dat zo goed als helemaal dicht (wegens contrastverschil uiteraard - Maar is met een HDR opname toch te verhelpen.)Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtPerfecte symmetrie en 100% abstract geworden.
Ik ken het gebouw niet maar had graag iets meer doortekening gezien in de ramen/lucht want nu loopt dat zo goed als helemaal dicht (wegens contrastverschil uiteraard - Maar is met een HDR opname toch te verhelpen.)Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtIn vele gevallen, zo niet de meeste, mag je in een museum niet fotograferen met een statief. Had ik trouwens niet bij me. Dus het maken van een HDR kwam hier totaal niet aan bod. Dus genomen uit de ( losse ) hand en met een vaste voet. Als je even de exif bekijkt, is dit voor mijn gevoel meer dan behoorlijk.
Ik had de exif niet ontleed.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
Comment