Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik ga er ook zo eentje gaan maken, er zijn nòg 1001 kruisbeelden te gaan op 't kerkhof en je krijgt dan lekker veel positieve reacties en 't is zo makkelijk te doen
Ik ga er ook zo eentje gaan maken, er zijn nòg 1001 kruisbeelden te gaan op 't kerkhof en je krijgt dan lekker veel positieve reacties en 't is zo makkelijk te doen
Hoor ik enig sarkasme in je reactie?
Moet kunnen, maar ik zeg liever dat ik de compo niet veel apart vind.
De sfeer zit goed, het licht ook, maar onderaan zie ik te veel storende elementen om een mooi geheel te vormen.
Hoor ik enig sarkasme in je reactie?
Moet kunnen, maar ik zeg liever dat ik de compo niet veel apart vind.
De sfeer zit goed, het licht ook, maar onderaan zie ik te veel storende elementen om een mooi geheel te vormen.
Foto is getrokken met een 300mm lens als probeersel.
Als je weet dat deze op minstens 30 meter afstand is genomen en niet is bijgesneden.
Nu, voor mij zijn het de herfstkleuren die ik wil weergeven.
Ik stoor mij niet meer aan commentaren. Ik laat zien wat ik gefotografeerd heb en positief en negatief zijn altijd welkom. Je kan er maar uit leren zeg ik altijd.
Wie niets laat zien kan ook geen commentaar krijgen.
F
Ik stoor mij niet meer aan commentaren. Ik laat zien wat ik gefotografeerd heb en positief en negatief zijn altijd welkom. Je kan er maar uit leren zeg ik altijd.
Wie niets laat zien kan ook geen commentaar krijgen.
Goede instelling, doe maar voort, het kan alleen vooruit gaan.
Take care.
Comment