Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knap werk en ik weet dat je succes zal boeken als je trouw blijft aan je vormgeving en stijl, naast de klassieke fotografie. Verzorg je tentoonstelling in presentatie, maak het zeker niet te druk. Wens je hierbij veel contact met beeldende kunstenaars ! Als je laat weten waar en wanneer is het graag meegenomen ?
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Bedankt voor jullie commentaren.
Ik ben op verzoek aangesloten bij een kunstvereniging te Tongeren 'Globalart' en die houden geregeld tentoonstellingen. Vanaf 15 februari zullen er gedurende 6 weekends enkele werken van mij hangen in het winkelcentrum Julianus te Tongeren. Vanaf 22 maart tot 06 april is dit ook het geval in de voormalige kapel van het begijnhof te Tongeren. Het thema is daar dan 'de vrouw'.
Op 29 mei hebben we een gasttentoonstelling in Nieuwpoort in de Expo Stadshalle gedurende 4 dagen. Dit is tijdens het weekend van O.H.Hemelvaart.
Tijdens deze drie tentoonstellingen worden er dus werken tentoongesteld van verschillende beeldende kunstenaars... vooral schilders en beeldhouwers. Ze hebben mij lid gemaakt omdat ze op zoek waren naar iemand met fotografisch werk.
Heb vorige week contacten gelegd met een galerij om een solotentoonstelling te organiseren en heb volgende week een afspraak om een periode vast te leggen. Maar dit jaar is deze galerij reeds volzet. Het zal dus voor volgend jaar zijn.
Hou jullie op de hoogte.
Mvg
Gil
Comment