Ik kan ze beide smaken; zowel je foto als de Grimbergen!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Heb het ook nog eens bekeken en inderdaad het staat een beetje scheef.
Maar na enkele Grimbergen is dat normaal.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Inderdaad mensen het glas is wat scheef, ik heb het hier bekeken zonder bier erin en het klopt.
Maar alvast bedankt voor de leuke commentaar.
Deze product fotografie is intersant vooral omdat je achteraf het mag opruimen en echt da smaakt.
Inderdaad mensen het glas is wat scheef, ik heb het hier bekeken zonder bier erin en het klopt.
Maar alvast bedankt voor de leuke commentaar.
Deze product fotografie is intersant vooral omdat je achteraf het mag opruimen en echt da smaakt.
Al eens bekeken zonder heel het tekst gebeuren? Voor mijn gevoel zegt de foto dan evenveel. En als je nog eens een remake moet maken, geef maar een seintje. Ik kom wel mee opruimen.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment