Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Destination unknown.
Collapse
X
-
-
Re: Destination unknown.
fotografie als kunst..?
dan wel geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Bestemming onbekend ? Ze lopen nochtans binnen een afgebakend pad ! Een surrealistische voorstelling die interessant aankijkt maar ook ik vind de inhoud aan de kille kant, ofwel is er dit eentje uit de winterperiode ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtBestemming onbekend ? Ze lopen nochtans binnen een afgebakend pad ! Een surrealistische voorstelling die interessant aankijkt maar ook ik vind de inhoud aan de kille kant, ofwel is er dit eentje uit de winterperiode ?
het is idd een afgebakend pad , maar verdwijnt in het niets.
de kille sfeer is een realistische weergave van dit surrealistisch beeld
zaterdag was het hier in Antwerpen potdichte mist langs de Schelde.
Comment
-
idd potdicht
maar heb je knap gebruik gemaakt vr deze mooie plaat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtbedankt voor de reacties.
het is idd een afgebakend pad , maar verdwijnt in het niets.
de kille sfeer is een realistische weergave van dit surrealistisch beeld
zaterdag was het hier in Antwerpen potdichte mist langs de Schelde.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een hele goeie van een toepassing waar ik ook veel van hou.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
I like it....Erg mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooie beweging in... en bewerking van de foto.
Surrealistisch beeld van een afgebakende weg die toch leidt naar het ongewisse...BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment