Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Superplaat Pascal Voor mij mag je gerust buiten de lijntjes blijven als je steeds dergelijke kwaliteit, sfeer en inhoud weet te creëren. En dat dit een mengeling van lente en herfst zou zijn : Mag ik dit weerleggen ?
De bomen hebben nog bladeren hoor. Tenminste deze boom..Ik weet niet welke dat is maar die bruine bladeren zullen van de anderen bomen zijn in zijn buurt denk ik.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een frisse herfstplaat, een genot om naar te kijken!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Mooie contrasten en de sfeer goed behouden. Komt toch tamelijk realistisch over, en zou voor mij gerust bij landschappen mogen. Ik vind dit trouwens BINNEN de lijntjes kleuren ! Mooi !
Comment