Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Icarus.
Collapse
X
-
-
Re: Icarus.
dat krijg je als je tè dicht bij de zon komt.
maar wel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooie tegen die blauwe achtergrond...Lichtval ook erg fraai.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik denk aan iets "vergeten" als ik dit zie.
Mooi gedaan en prima van kleur!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtIk denk aan iets "vergeten" als ik dit zie.
Comment
-
-
Hm, ik probeer een gevoel te verklaren hé.
"Een aandenken dat allang door iedereen vergeten is.
Zoals de duizenden vlaggetjes door klimmers opgehangen net voor een zware beklimming in Tibet.
Niemand weet wie exact de persoon is die ze daar hing maar iedereen weet waarvoor ze staan.
Niemand staat er bij stil dat die persoon misschien nooit meer is teruggekomen.
Ze hangen daar verscheurd te wapperen in de wind en ik, ik denk daar soms aan..."
Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtHm, ik probeer een gevoel te verklaren hé.
"Een aandenken dat allang door iedereen vergeten is.
Zoals de duizenden vlaggetjes door klimmers opgehangen net voor een zware beklimming in Tibet.
Niemand weet wie exact de persoon is die ze daar hing maar iedereen weet waarvoor ze staan.
Niemand staat er bij stil dat die persoon misschien nooit meer is teruggekomen.
Ze hangen daar verscheurd te wapperen in de wind en ik, ik denk daar soms aan..."
Comment
-
... na de val.
Mooi weergegeven!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment