Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
mooie presentatie en door het filter wordt het verwelkte effect nog versterkt.
ik veronderstel dat dit een uitsnede is die je ofwel geplakt hebt op een zwarte achtergrond of dat je een selectie gemaakt hebt en gevuld hebt met zwart?....staat wel een beetje scheef en een beetje spijtig dat dat ene blaadje de kant raakt...maar als dit je werkwijze was is dit zo opgelost en zou ik dit zeker proberen te verhelpen want vind het wel de moeite .
Ik kan er niets meer aan doen - althans dat denkt ik toch. Het verwelkte zonnebloempje stond tegen een houten plank aan een schuurtje helemaal scheefgezakt.
De muur ernaast heb ik wel zwart gemaakt.
Staat de plank scheef? Ik heb nochthans een raster erovergelegd en volgens mij stond die wel goed recht.
Mooi en het bekijken waard.
De kleine foutjes zijn gemakkelijk te verhelpen...
Prachtig beeld en ben het eens met shantiguru...
De zwarte balk staat misschien toch wel recht. Optisch bedrog omdat de bloem scheef staat.
Groet.
Gil
Wow, dat is pas scheef! Had ik jammer genoeg niet gemerkt. Idd, perspectiefvertekening.
Bedankt om me er op die manier aandachtig te maken.
Ik kijk morgen thuis om er iets aan te doen!
Mooie bewerking; brengt leven in de verwelkte bloem!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment